Folkesparekassen Mobilbank
Folkesparekassen
GRATIS - i Play Butik
Vis

NETBANK

MENU

Søg

Klagevejledning

Vi bestræber os altid på at gøre vores arbejde så godt og rigtigt som muligt - men vi er kun mennesker og kan derfor ikke helt undgå, at der en gang imellem sker uhensigtsmæssigheder og fejl. Mener du, det er sket for dig, er det vigtigt, at du henvender dig til din rådgiver eller afdelingslederen, så vi kan få rettet op på tingene.

Er du alligevel ikke tilfreds og ønsker at klage over Folkesparekassens behandling eller resultatet af din henvendelse, kan du kontakte den klageansvarlige. Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Folkesparekassens klageansvarlige er jurist Kirsten Majgaard Basse, som du kan kontakte på følgende adresse: 

Jurist Kirsten Majgaard Basse
Folkesparekassen
Herningvej 37
8600 Silkeborg
Tlf. 86 81 16 11
E-mail: kmb@folkesparekassen.dk

Du kan også vælge at indbringe din klage for 

Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade, 8B, 2.sal
Postboks 9029
1022 København K
Tlf. 35 43 63 33.

Gå til Pengeinstitutankenævnets hjemmeside

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@folkesparekassen.dk.


back-arrow Tilbage

icon-blivendel-white

BLIV kunde

og en del af fællesskabet

icon-legitimation-white

INDSEND LEGITIMATION

Sikker overførsel af billede- og adresselegitimation

icon-nyhedsmail-white

TILMELD NYHEDSMAIL

Gå ikke glip af nyheder og aktiviteter