
Du har i en række situationer mulighed for at få tilbageført en betaling, der er gennemført med dit betalingskort. Det gælder både hvis der er hævet beløb, du ikke kan genkende (3. mands misbrug), eller hvis du har anvendt kortet i forbindelse med et fjernsalg, og der er sket fejl. Fjernsalg er udtryk for handel over internettet og post- eller telefonordrekøb.
Vil du gøre indsigelse mod en eller flere betalinger, skal du følge nedenstående link til Min Indsigelse hos Nets:
Opret din indsigelse (kræver NemID og en aktiv e-mailadresse)
› Har du ikke NemID og/eller e-mail, så klik her
› Besøg Finansrådet: Muligheder for indsigelse på betalingskort
SPÆRRING AF KORTHar du mistet dit betalingskort, eller har du mistanke om, at andre har fået kendskab til kortoplysningerne? Uden for åbningstid skal du ringe til Nets: Spærring af Visa/Dankort: tlf. +45 44 89 29 29. Spærring af Mastercard: tlf. +45 44 89 27 50. |